Ofte stilte spørsmål om HiPP BabyClub

Fra registrering til avregistrering av mitt medlemskap – nedenfor finner du spørsmål og svar om HiPP BabyClub. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål på denne siden, så kontakt oss!


Hva gjør jeg hvis jeg ikke mottok aktiveringslinken eller om den ikke fungerer?

Det kan ta noen minutter før aktiveringslinken kommer til innboksen din. Vær tålmodig og sjekk innboksen din senere. Hvis koblingen ikke kommer i løpet av få minutter, må du sjekke at meldingen ikke har havnet i spamfilteret, og at innboksen din ikkr er full.

Prøv å kopiere linken og lime den inn i adressefeltet i nettleseren . Hvis det ikke fungerer, ta kontakt med kundekontakt. Vi hjelper deg med aktiveringen.

Vad betyder meldingen “Denne e-posten er allerede aktivert”?

Hvis du får dette, har du allerede registrert deg med denne e-postadressen. Klikk in påGlemt passord , så sender vi deg ditt brukernavn og et nytt passord til din nåværende e-postadresse.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg har glemt brukernavn eller passord?

Glemt brukernavn og / eller passord for til HiPP BabyClub? Gjør som følger:

 

Bruk "Glemt passord" via denne linken. Skriv inn e-postadressen du brukte til å registrere deg med i HiPP BabyClub. Du vil da motta en e-post med en link. Klikk på linken eller kopiere den inn i adressefeltet i nettleseren . Nå vil du kunne opprette et nytt passord. Legg merke til sikkerhetsmessige retningslinjer for passord.

Hjelp, passordet mitt fungerer ikke!

Hvis du har problemer med passord eller tilgang til din HiPP BabyClub-konto, må du først kontrollere at du har angitt riktig passord. Hvis du er usikker, foreslår vi at du følger instruksjonene i avsnittet ovenfor om glemte passord. Hvis du kopierer og limer inn passord fra en side til en annen, må du huske på at det noen ganger kan komme et mellomrom etter det siste tegnet, noe som kan forhindre innlogging. 

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

Vennligst logg deg inn i BabyClub og gå til Min profil.

Kan jeg endre brukernavn?

Vennligst benytt deg av kontaktskjema for å få hjelp til dette.

Jeg har ikke lenger bruk for konto i HiPP BabyClub. Hvordan sletter jeg kontoen min?

Vennligst benytt kontaktskjemaet for å komme i kontakt med oss angående dette.

Med hensyn til personvern trenger vi ditt brukernavn og passord for å kunne utføre din avregistrering. 

Hvordan kan jeg melde meg av foreldrebrevene?

Vennligst logg inn BabyCluben og gå til Min Profil - Mine barn. Under Rediger barn, kan du avslutte abonnementet. Dette vil bare avslutte utskriften til e-posten, brevene vil fortsatt være i BabyClub, og du er fortsatt medlem av klubben.

Hvordan finner jeg foreldrebrev som passer mine yngre barn?

Vennligst logg deg inn i BabyCluben. I menyen til høyre er en knapp som sier Velg barn (hvis du har registrert flere barn i profilen din). Velg barnet du ønsker å lese alder riktig bokstav. Siden vil bli oppdatert med relevant informasjon basert på barnets alder.